Uşak'ta evinin balkonundan zemine düşen kadın hayatını kaybetti.

Fatih Mahallesi'nde 2 katlı binanın son katındaki dairede yaşayan Nurkadın Sağlam (38) henüz belirlenemeyen nedenle evinin balkonundan zemine düştü.

İztuzu'nda ağzına olta iğnesi batan su kaplumbağası tedavi edilip denize bırakıldı
İztuzu'nda ağzına olta iğnesi batan su kaplumbağası tedavi edilip denize bırakıldı
İçeriği Görüntüle

İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

Sağlık ekiplerinin kontrollerinin ardından Sağlam'ın yaşamını yitirdiği belirlendi.

Sağlam'ın cenazesi Uşak Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı.

Kaynak: ANADOLU AJANSI