Konuyla ilgili şirket tarafından, bir açıklama yapıldı ve buna göre; tayin, şehir değişikliği veya şehir içinde taşınma gibi nedenlerden dolayı aboneliğini sonlandırması gereken tüketiciler için hızlı ve pratik bir çözüm sunuyor. Buna göre 0850 933 3 999 numaralı çağrı merkezini arayan tüketiciler, yalnızca TC kimlik numaraları üzerinden abonelik iptalini gerçekleştirebiliyor. Son tüketimin faturası ise güvence bedelinden mahsup edilerek 2 iş günü içinde tüketicinin belirttiği şahsi IBAN’ına yatırılıyor. Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir, Kütahya ve Uşak’ta hizmet veren Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende, elektrik aboneliği iptalinin hızlı ve pratik bir şekilde yapılmasına olanak tanındığını duyurdu.
TAMER AKASLAN: SÜREÇ ZAHMETSİZ BİR HALE GELDİ
Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende Direktörü Tamer Akaslan, “Tüketicilerimizin deneyimlerini sürekli olarak iyileştirmek ve işlerini kolaylaştırmak önceliklerimiz arasında yer alıyor. Aslında abonelik başvurusu, satış ve faturalama operasyonlarında olduğu gibi abonelik iptali işlemini de hizmet verdiğimiz beş ildeki Müşteri Hizmet Merkezlerimiz üzerinden gerçekleştirebiliyoruz. Ancak tüketiciler bu merkezlerimize gelmelerine gerek kalmadan, sıra beklemeden, oturdukları yerden abonelik işlemlerini kolayca yapabilir. Çağrı merkezi temsilcilerimiz işlemleri yalnızca birkaç dakika içinde sonuçlandırarak süreci zahmetsiz hale getiriyor. Dileyen tüketiciler, şirketimizin internet sitesi üzerinden abonelik iptal formunu doldurarak da işlemi başlatabilir” dedi.