Yaşam

Selendili esnafın ve vatandaşın desteğiyle inşa edilen Aloşlar Camii tamamlandı

Uşak’ın yakın komşusu Selendi’nin Mollaahmetler Mahallesi’nde hayırsever vatandaşlar ve esnafın katkılarıyla inşa edilen Aloşlar Camisi, resmi işlemlerin tamamlanmasının ardından Selendi Müftülüğü’ne devredildi.

Abone Ol

Devir teslim sürecinde mahalle temsilcileri ve dernek yetkilileri tarafından hazırlanan belgeler, Selendi İlçe Müftüsü Derviş Makas’a teslim edilerek resmi süreç tamamlandı. Devir teslim kapsamında Mollaahmetler Mahallesi Muhtarı Hikmet Yeşilkula, Cami Yaptırma Derneği Başkanı Nurullah Kakız ve mahalle sakini Hüseyin Yeşilkula müftülüğü ziyaret etti. Heyet, caminin devrine ilişkin gerekli evrakları İlçe Müftüsü Derviş Makas’a teslim ederek sürecin resmiyet kazanmasını sağladı.

2 YIL GİBİ KISA SÜREDE TAMAMLANARAK İBADETE AÇILDI

2024 yılında dernek öncülüğünde yapımına başlanan Aloşlar Camisi, vatandaşların ve esnafın maddi ve manevi destekleriyle kısa sürede tamamlanarak 2025 yılında ibadete açıldı. Gerçekleştirilen devir işlemiyle birlikte cami resmî olarak Selendi Müftülüğü bünyesine dahil edilerek idari süreç başlatılmış oldu. Devir işleminin ardından camide yürütülecek din hizmetlerinin daha düzenli şekilde sürdürülebilmesi amacıyla gerekli idari işlemlerin tamamlanacağı ifade edildi. Bu kapsamda camiye imam hatip görevlendirilmesi yapılarak ibadet hizmetlerinin resmî olarak yürütülmesi planlanıyor.

İLÇE MÜFTÜSÜ DEVRİŞ MAKAS, BİRLİK VE BERABERLİK VURGUSU YAPTI


İlçe Müftüsü Derviş Makas, caminin yapımında emeği geçen herkese teşekkür ederek bu eserin birlik ve beraberliğin en güzel örneklerinden biri olduğunu ifade etti. Dernek Başkanı Nurullah Kakız ise caminin mahalle halkının ortak emeğiyle ortaya çıktığını belirterek katkı sunan herkese teşekkür etti ve caminin uzun yıllar hizmet vermesini temenni etti.