Gündem

Çalışma yapılan o yolda, Uşak'a Gider levhasını kendileri astılar

Uşak'tan Karağaç Göletine giden Değirmendere Caddesi'ndeki yolda tabela olmadığını belirten vatandaş, Uşak'a gider levhasını kendi astı.

Abone Ol

Uşak Belediyesi’nin bir süredir çalışma yürüttüğü Değirmendere Caddesi’nin kapalı olmasına tepki gösteren bölgedeki vatandaşlar, 15 ila 20 gündür araçların tabela bulunmadığı için mağduriyet yaşadığını ifade etti. Konuyla ilgili sosyal medya hesabı üzerinden Ege’de Yenigün İHS’ye ulaşan Ö.İ., yolun üzerine kendi imkanlarıyla yaptırdıkları tabelayı yerleştirdiklerini belirtti.

VATANDAŞ KENDİ İMKANLARIYLA UŞAK'A GİDER YAZISINI YAZDI

Tabelada “Uşak’a Gider” yazdıklarını aktaran Ö.İ., Uşak Belediyesi yetkililerinin buradaki çalışmayı bir an önce tamamlamasını beklediklerini ifade ederek, “Tüm mahalle sakinleri olarak belediyeyi aramamıza rağmen bir yön tabelası yerleştirilmedi ve yaklaşık 20 gündür araçlar tabela olmadığı için evlerin önünden geçip dağa çıkıyorlar. Yolunu kaybedip geri dönerek evlere Uşak yönünü soruyorlar” dedi.

UŞAK BELEDİYESİ YÖNETİCİLERİ, ÇALIŞMANIN EN KISA SÜREDE TAMAMLANACAĞINI BELİRTTİ


Öte yandan konuyla ilgili görüştüğümüz Uşak Belediyesi yöneticileri, söz konusu bölgede uzun yıllardır yapılmayan yolla ilgili çalışma gerçekleştirildiğini ve çalışmanın en kısa sürede tamamlanacağını ifade etti. Yolun tamamlanmasının ardından bölgedeki ulaşımın daha kullanışlı hale geleceğini ve bunun buradaki mahalle sakinleri ile yolu kullanan tüm vatandaşların konforu için olduğunu dile getiren yetkililer, bu işin zorluğunun kısa süreceğini ancak rahatlığının uzun bir zaman diliminde hissedileceğini kaydetti.